Ush & fy & blä.

Snö snö & åter snö.
De är kul & mysigt med snö, men nu kan man inte köra iväg utan man är fast i sketa kävlinge :(
Finns nästan inget att göra.
Igår kväll åkte jag pulka med lillasyster för att jag inte kom in till hjärup.
Sen byggde vi snölyktor som nu är igen snöade, men fint blev de & vi tog bilder igår.
Bilderna kommer upp när jag orkar ^^.
De är nästan så att närma tar de lugnt blir man mer slö, eller iallafall så blir jag de.


Ush nej detta är lite deprimerande.
Snön gör en mer sällskapssjuk & kåtare.
De är nu man ska ha pojkvän..

Aja, nu ska jag fixa mig sen till centan
(längre kommer jag inte) sen leka i snön hahah.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Elise

"sällskapsjuk och kåtar" hahaha jag håller med dig x)

2009-12-20 @ 22:15:40
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0