ojojoj

Riktigt dålig uppdatering av mig jag vet.
Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för de.
Fullrulle & ingen ork är min förklaring.

Jag har jobbat, haft dansträning, dansuppvisningar, dansjobb, planering, julhandlat & träffat några osv.
Knappt haft så att säga ledig tid. Men allt har varit hur kul som helst : )
De va väl i princip vad som hänt ^^.

Idag har jag varit ledig.
Körde med Pem till Malmö, därefter hem och somnade.
Jag har nog nämligen dragit på mig en förkylning eller en "loojssjukling" buhu !
Vaknade vid halv 5, åt, tog alvedon och stack ner på dansträning.
Kollade nyss mammas pojkar.. Vad tyckte ni om killarnas val? Fel eller rätt? Tyckt till ! : )
Nu är de PARADISET woho !

Imorgon jobbar jag 13.30-16.30 eller till 17.00. Därefter Dansträning 18.00
På kvällen om jag mår bra ska jag till Bästis : )

För övrigt vill jag bara säga detta : FÖR FAN LOUISE BERGQVIST, SKÄRPNING NU ! : )

Och ni ska veta att de är förbannat skönt med körkortet, puss på de !

Kommentarer
Postat av: Littlemiss A / little sis

För det första du sågut som en i copmaniet på scenen, så d kan nogvänta dej att komma ed dä. ;) <3

Och killarna vade totalt fel förutom Tim, och du får köra ut ej till entre eller centan eller någonstans så at jag ka´n julhandla. :P

2009-12-14 @ 20:09:08
URL: http://dreamthatyourfamous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0