Mycket trevligt må ja säga, hah !

Jag tjatar mycket om de ja, men jag orkar inte blogga nuförtiden.
Tankarna snurrar i mitt huvud, ja vet varken ut eller in men klstrar ändån alltid på ett smile : )

Veckan har varit okej. Jobbat tisdag & onsdag. Inga jätte lugna dagar på jobb om jag säger så. Men men snart jul..
Julmiddag & Claes malmberg show med jobb i Måndags, mycket trevligt !
I Torsdags körde jag Perre till sin praktik sen åkte jag och Petra vidare i halkan till Nova för att julhandla färdigt.
När vi skulle hem hämta vi upp Perre igen: )
På kvällen blev de middag med danskompaniet hos Lina, mycket trevligt.
Hahaha kollade filmen sen C-syd Showerna & gamla foton på när Lina va ung, även på mig & syster som små kattar,
HAAHHAHAH !

Idag ska jag på Möte eller fika hos en familj jag ska va barnvakt hos ibland, Översöt flicka har hon som jag haft i gymnastik, på dagis & som jag nu har i skolan : ) Ska träffa hennes andra barn idag och snacka ovs. KUL !

Efter de blir de nova med Delar av danskompaniet antagligen. På kvällen ska jag va med A.
Trevligt Trevligt : )

Nä nu ska jag gå upp ur sängen & fixa och äta frukost/lunch. Hörs när vi hörs puss

"Just let go, that´s easier. Just do it, what´s the problem?"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0