inte kort inlägg, men de gillar ni

jag vet , jag vet, jag vet. Jag har blivit riktigt kass på att blogga..

Iallafall, så här såg min helg ut.
I fredags jobbade jag 13.30 - 16.30. !8.00 va de dansgenrep inför lördagen.
På kvällen drog jag till jacob & kollade idol. Yes, vinnar låten passa Erik bäst : )
Jag sitter helt fast i den låten just nu.

"Hey, I´m a beliver..

..I am flying, my heart is taking over, the world is flashing buy, Higher, Higher, Higher
..I will follow wherever it might take us, chasing through the sky, Higher, Higher, HIGHEEER !"


Vidare så blev de en duktigt förtidig lördag ör min del.
Upp 7.00 för att genrepa danserna på plats klockan 8.00 innan dem öppnade 10.00

Därefter va de fullrulle med 3 föreställningar 12, 13.30 & 15.00
De va sjukt kul, de är alltid lika kul.
Att dansa är bara så underbart. Man glömmer bort sorger&besvär hahah !
Btw bilder kommer när jag får några ^^

Mot kvällen stack jag hem till Pem & hade de mysigt. Tack som fan smulan : )
Sen kväll men de har sina anledninar... !

Idag söndag är de Barnkalas för kusinbarn Minna hon blir 7 eller 8 om jag har rätt för mig ^^
Ikväll vet jag inte vad som händer mer än att skriva 2 tidrapporter. En med Petra en utan. Och så ska jag även skriva aktivitetsstöd. Allt ska va inlämnat innan 00.00.
Lite planering efter de kanske jag ger mig på men bara kanske :P

Förövrigt ser min vecka ut såhär:
Måndag : - LEDIG !
Tisdag : - Jobba 14.00-16.30
Onsdag : - Jobba 08.00 - 16.30
Torsdag : - LEDIG !
Fredag : - LEDIG !

Rätt lugn faktiskt. Men sen har jag lite att göra på mina lediga dagar ändån ^^ såsom julhandling.
Men nu måste jag fixa mig, jag får blogga en annan dag.
Sköt om er så länge puss !

Kommentarer
Postat av: Emelie :D

Taaack själv gumman : )

2009-12-13 @ 21:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0