Onsdag

Var på bio igår med mr M, såg fighting. Riktigt bra film, värd att se :)
(btw såg ICE AGE 3 med Petra&Emelie i helgen, SKRATTANFALL !)
Efte bion igår gick vi och satte oss vid kanalen, snackde & hade det mysigt.
Sen bestämde vi oss för att gå ner mot storgatan, på vägen såg vi att BREEZE var öppet och såklart ville knasugen in. Men vi gick inte in utan till max och åt istället
(tack för de :P)
Åkte hem vid 2 imorse.
En tisdagskväll med skratt, bio, mys, snack & massa annat plus :)



Imorgon bär det av till KRETA med la familia:)
Det ska bli skönt, men det verkar som sverige ska få sitt fina sommar väder nu.
Aja, ni får ha det så ball här hemma, jag ska gotta mig med sol,bad, party & annat skoj.
VI SES OM EN VECKA & då blir det massa malmö, festival och 18års firande.

Nu ska jag & lil´sis ner och handla briéost&kex.
PUSS på er, hörs om en vecka ♥

STORT PS. KOMMER SAKNA P,E,M,T OCH MÅNGA FLER, YOU KNOW WHO YOU ARE !

Kommentarer
Postat av: Elise

lyckogris, ner till något varmare än oss... ajjabajja ;)

2009-08-06 @ 12:29:52
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Emelie :D

Kommer sakna dig med min snutta! (A) ha de fett jävla ball nu och sola åt mig med :D Tack för en as ball vecka med många olika händelser! Love you :*

2009-08-06 @ 17:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0