Korkad

Tack så mycket för igår "bror" det va trevligt grattis än en gång (nykrönkte kungen i baren)


finns nog ingen som kan va så korkad. Inte fan äter man något man inte tål som man vet man får jätte ont i magen av.
Jo där finns någon. JAG, anna Louise (loojs) mariett
Bergqvist.
Imorse till frukost serverades bland annat ägg. Förr älskade jag ägg, speciellt scrumble eggs, älskar de fortf men jag märkte för snart ett år sen att jag inte tål de. Fick jätte obehagligt ont i magen. Iallafall så va jag jätte sugen på ägg när alla andra åt.. så jag tog ett ägg och tänkte jag är nog inte fortf allergisk och jag är ju så sugen så WTF.
Men fan ta mig, visst fick jag de obehagliga magontet :( Det varar ju ett  tag med. Nu har det nyss gått över. Fick de tolv och klockan är nu 3. Har ingen än mig själv att skylla. Lite roligt är de, för vem fan ger sig själv sån magont hahaha dum i huvudet är jag :P hahahahahaha aja lite kul va det, iallafall nu när det inte gör lika ont mer : )



Annars vad händer idag .. Hmm dono. Kanske kommer hit några ikväll och så har vi det mysigt :)
Vi får väl se vart kvällen bär helt enkelt :)
Hörs


//  ♥ Loojs

Kommentarer
Postat av: Elise

åhhh jag älskar scrambled eggs!

2009-08-23 @ 17:22:10
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0