Tisdag och en födelsedagsgris.

Jag är färdig fixad och väntar nu på att övningsköra ner och hämta Petra sen köra vidare till skolan.

(Todays outfit)


Skolan slutar 14.10 idag. Pappa hämtar mig och Petra.
Vi ska hem till mig och planera och jag ska plugga lite.
Vid 16.30 är det dags för oss att ha våra flickor 00-01 Steg 1 sista gången för denna terminen.
Vår andra grupp flickor 00-01 Steg 2 fortsätter att träna en tisdag till efter idag. Sen är det dags för Tävlinge i 3-kampen den 2-3 maj i Helsingborg, kul kul kul : )
Jag får dock smita lite tidigare från sista gruppen för att hinna till mitt genrep emd dansen. Det börjar kl 19, när dte slutar vet jag inte. Det kan sluta allt från 20 till 22, så vi får se helt enkelt.
Snart snart snart är dte uppvisning, längtar : )

Efter dansen ska Emelie mitt hjärta sova hos mig. Idag fyller snyggingen dessutom 19 hela år, bara ett år till sen systemet :). Det ska firas med genrep inför dansuppvisningen, massa god mat och smarrig efterrätt hos mig.
Grattis snäckan <3

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0