Onsdag

Dagen började med en dubbel körlektion på körskolan med start 8.30.
Efter det lämnade jag av mig själv som slut på körlektionen.
Jag var tidigt på skolan. Va där 10 och började 12.15.
Så jag satt med på Emelies samhälls lektion.
Hennes lärare är senil, nämen för gammal för sitt yrke.
Jag har henne i IV- historia.
Hon trodde att jag gick i Emelies klass när jag satt med på hennes lektion :S hahahahahahahaha !

Efter skolan hämtade mamma mig och Petra. Jag övningskörde till lödde och handlade kläder inför dansuppvisningen.
När jag kom hem var det att plugga, plugg, plugga till provet på fredag.

Nu har jag precis träffat Marcus och Hampus en stund (ca 2 timmar)och nu ska jag sova

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0