I made it !

Idag fick jag reda på vad jag fick på min ig-prövning i matematik b.



Läraren : hej vad vill du ha hjälp med ?
Jag : Jag vill veta vad jag fick på min ig-prövning.
Läraren: Har du inte fått reda på de ?
Jag: Nej ? *confusied*
Läraren: Nämen då kollar vi : )
Jag: aa ..
Läraren: Louise b va ?
Jag : aa.. *nervous*
Läraren: Men åh detta resultatet visste jag ju, av alla som skrev ig- prövningen (mer än halva matematik b klassen) var du den enda som klarade dig. Grattis du är Godkänd i matematik b.
Jag: *HAPPYFACE*, okej, va bra tack så mycket.

Senare när vi gått ifrån läraren jag och Petra

Petra: Aww så glad du blev gumman, grattis :D
Jag : GAAH, yesyesyes FINALLY. WOOOOHOOOOOOO !

Så j*vla skönt, äntligen är det över. I MADE IT ! Jag är så himla glad och stolt över mig själv. Tack mamma och alla som stötta mig och hjälpte mig lite på traven :*

Kommentarer
Postat av: Peittan !:D

WOHO du är bra !:D

2009-04-29 @ 21:43:45
Postat av: Pittan :D

Du er duktig :D <3

2009-04-29 @ 21:47:53
Postat av: Elise

wohoo :D

2009-04-29 @ 22:19:26
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Go girl I love You You made it NICE

2009-04-29 @ 23:59:36
Postat av: Little E

Grattis gumman!

Massa kramar från en stolt storasyster

2009-05-01 @ 23:54:40
URL: http://goodnightkisses.blogg.se/
Postat av: Greysbeccy

Grattis snäckan, vad kul att d löste sig :D <3

2009-05-06 @ 21:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0