High voltage !

Torsdag, fredag och även imorogn lördag har det varit dansuppvisning på hög nivå !
Imorogn (lördag) är dte slutspurten : )
3 föreställningar med mycket smink, klädbyten och fullt ös.

KUL KUL KUL har det varit, nu är det tyvärr över för denna terminen. Får se om jag ska gå någon försommarkurs. Annars startar jag nästa termin eller om det finns något under sommaren : )

BILDER:
                

                               

                
                                                           On stage :D

      
         
      Kostym (klädsel)                 Energi, behövs !       Skratt & roligheter <3


Klockan är nu halv 10, jag och Emelie nyss kommit hem från andra dansuppvisningen.
Vi ska ha en myskväll med film och gott :) Sista uppvisningen börjar 13.00 imorogn.
Det betyder att vi måste gå upp 11 för att fixa oss :)

Nä nu ska jag inte skriva mer. Vi ska kolla "Sweet november". Emelie säger att det är en gråtfilm.
Hmm, undra hur kvällen kommer sluta :P

Ha det :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRÅT å GRÅT åÅTER GRÅT eller????

2009-04-26 @ 11:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0