Fullspeckad lördag

Det stämde precis vi kom försent till barndopet i Lönsboda.
Vi var sena iväg hemifrån, presenten hade fel så vi fick de tillfixat.
Vi hann med dopet i kyrkan i max 15 min sen av det slut, men vi var inte dem enda som va sena , kusin linda med, hehe ^^
Annars ett mycket trevligt dop som även firades tillsammans med moderns 25 år firande. Man tackar : )

Påvägen hem åt vi på MC donalds i kristianstad, jag fick lite blängda blickar.
Kan det bero på min outfit?

(Svarta klackeskor saknas på bilden)


När vi kom hem igen va det snabbt inom, lämna saker, pappa skulle kolla hästarna, sen ner till Petra och byta klädsel.
Ålle hämtade oss och vi stack till Ralle i Lomma och chillkröka, mycket roligt, underligt kul , tack : )

Nästa outfit ( även här saknas de svarta klackeskorna)

Nä nu är det dags att sova, har dock en konstig känsla i magen.
Tror jag är hungrig men mår illa, så ska sova och se om det går över tills imorgon
Godnatt :*


Kommentarer
Postat av: Elise

jag tyckte den/de outfitsen var skitsnygga :)

2009-04-19 @ 12:56:21
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Kusin Linda

hahaha, jo vi va ju lite sena. Blev såååååå glad när jag såg ni kom!! JAG VA INTE ENSAM!!!! Hahaha! Måste vara ett släcktdrag att inte kunna komma i tid! :S

Du va super fin i dina kläder hjärtat!

2009-04-19 @ 16:38:38
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0