Fredag hela veckan

Aa så va det fredag, vet inte vad jag ska göra som vanligt.
Är sugen på utgång men alla är så tråkiga och nu önskar jag mer än annat att jag sluppit panikångesten.
Menmen jag har den och får göra något efter mina förutsättningar.
Jag kanske har en mysig hemma kväll med några, vi får helt enkelt se vart dagen bär.

Imorogn ska jag tydligen på barndop och 25 år fest, alltid kul när man berättar saker för varandra i en familj : )
Klockan 11 är det tänkt att bilen ska köra, men familjen Bergqvist är inte så bra på att komma i tid till släktkalas, så vi får helt enkelt se hur sena på att åka iväg vi blir denna gången, hehe.

:*

Nybadad och softish ^^
Nybadad, softis klädd och solen skiner ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

solen skiner som faaan, tja tja :D hahahaha

2009-04-17 @ 18:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0