Think think think - NO , NO, NO !

Dagen började inte så bra.
Sen hade jag körskola 8.30 som slutade 9.10
Efter det mötte jag upp Petra på Bothulfs vid 9.40 då hennes buss kom och så hade vi följe till skolan. (I made it once again)

När vi kom till skolan började vi första lektionen med en föreläsning om fördjupade kunskaper om Israel, tråååkigt, det enda roliga var att föreläsaren liknade Harry Potter :P

Dagen fortsatte sedan att rulla på och måndagen slutade lika sent som alltid, 16.30
Jag och Petra åkte sen skolbussen till Bothulfs och köpte varsin Glass som vi krängde på vår fönstershoppsrunda till centralen där mamma skulle hämta oss.

Efter skolan följde Petra med mig hem och vi skrev lite uppgifter till vårt besök som vi gjorde på en skola 19.00 (Kollade Friskis&Svettis för äldre)
Det va mycket trevligt, blev sjukt sugen på att börja träna friskis&svettis.
Petra och jag kom på att man kommer bli smal och vältränad mycket snabbare om man tränar de, för dem tränar allt. Stryka gillas :D

Nu är jag hemma igen och ska skriva ett karaktärsämne arbete. Senare ikväll är det "Ballar av stål", det får man inte missa att se , hihi ^^

Have to clear my mind, make my thoughts go away.


:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah jag och petra kom på ... xD HAHAHAH !

2009-04-20 @ 22:17:13
Postat av: Petra !

hahahaha. Petra och jag kom på ... xD HAHA

2009-04-20 @ 22:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0