090416

Undo this hurt that it caused

Tar kraft och ork.
Ni säger ni vill hjälpa, fine, men ni gör det på fel sätt.
Varken ni eller jag bad om det här, men det hände och vi får göra så gott vi kan.
Jag har det minst lika jobbigt som er och vill lika mycket som er att det ska försvinna så fort som möjligt.
But we cant push time, det kommer ta den tid det behöver varje sig vi vill eller ej.
Så varför försvåra det hela och förlänga tiden mer än nödvändigt.
Om vi bara kunde lyssna på varandra så hade allt underlättat.


För övrigt va detta inte en vanlig torsdag.
Min första lektion börjades med skolbio i stan.
Filmen handlade om någon franskskola, den var jätte konstig.
Vi satt och störde oss på hur oförskämda personerna va i filmen.
Att barnen inte visade respekt för varandra.
Iallafall så varade filmen i 2 timmar om inte mer, längre tid än vad våra lärare väntat.
Filmen sluta när vår matsal stängt, så vi missa maten.
Jag, Petra och Emelie beslöt oss därför att skita i sista lektionen och åka till Emelie och äta.
Och jag övervann även denna gången min Panikångest för buss (och tåg).
Jag får ge mig själv lite kredits för att jag övervinner mig själv ibland, det är svårt men jag gör det.
Det går långsamt fram men det går iallafall framåt.

 :*

Kommentarer
Postat av: Petra :)

You are strong babe :) <3

2009-04-16 @ 14:55:21
Postat av: Mac

Imponerad :)

2009-04-16 @ 18:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0